Nytt år snart...

Snart har hela 2011 gått. Jag ligger och funderar på vad som hänt under året. Det är ganska mycket, både roliga, jobbiga och svåra saker. Tänk till exempel att jag den 16 jan varit socionom i ett helt år. Det är ju konstigt. Och vad fort det gått. Fick jobb första mars och tillsvidareanställd från första november. Galet! Jag har ett gott professionellt nätverk runt mig. Något jag inte haft under hela mitt liv...men 2011 dök de upp allihopa. De står kvar där när det stormar kring mig och jag är så tacksam för det. Jag har underbara brorsbarn och självklart en underbar bror. Allt det jobbiga orkar jag inte tänka på nu... Grått Nytt Hår på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0