Jag älskar dig

" Jag är ett med smärtans rike.
I detta vilsta land där blodet fryser till is, där järnklon griper krampaktigt om hjärtat och det blir svårt att andas.
Smärtan förgör... förstör.
Tar ifrån mig rätten att känna glädje, rätten att leva, rätten att få finnas till.
Vi... du och jag... går hand i hand.
Vi följs sakta åt... vackra... gråtandes... öga mot öga mot det brinnande infernot.
Vi säger att vi ska ses en dag.
Men innerst inne... där det gör som ondast... vet vi båda att detta är sista gången.
Kärleken måste dö.
Dö... för att hela två trasiga själar.
Dö ut... förtränga och förinta den starka åtrån, den onda saknaden och den fina längtan.
Förlåt, men jag måste gå vidare....
Djupt inom mig kommer du alltid ha en plats... där finns du... där kommer jag aldrig glömma dig....
där kan du aldrig någonsin dö ".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0