Snurrig..

Det snurrar i hela huvudet... hela tiden. Det är en svårdefinierad känsla. Det känns som om ögonen inte hinner med... som om jag ska svimma bara jag vänder på huvudet lite för snabbt. I förra veckan bytte jag min antideppmedicin. Kanske beror på det. Finns det någon som haft liknande känsla? Jag tänker att det måste vara det, men jag kanske borde ringa doktorn. I förra veckan svimmade jag uppe på tågstation på morgonen när jag skulle bege mig till jobbet. Tur det finns fina människor som hjälper till.

Idag tog jag mig sakta och fint iväg på högmässa. Det var fint. Temat var kallelsen och vi sjöng många fina psalmer. Det var endast jag som var yngre än 65 år tror jag. Innan mässan var det kyrkkaffe och jag satt och pratade med damerna och herrarna. Insåg för ett ögonblick att jag saknade mitt gamla jobb. Den känslan var dock snabbt övergående. :)

Imorgon är det måndag igen och jobb. Det blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0