Prisa skatteåterbäringen

Försäkringskassan gör mig tokig! Har väntat på pengar hur länge som helst. Fick mindre än en halv lön denna månad. Mina "vanliga" räkningar skulle betalas, sjukhusräkning på nästan 3000 och CSN ville börja håva in sina pengar. Igår när jag tittade på kontot började jag grina...tyckte synd om mig själv för ett tag. Idag när jag tittade på kontot började jag inte grina. Jag jublade. Tänk att pengar betyder så mycket. Även om jag inte får tillbaka så mycket räcker det till mat. Prisa skatteåterbäringen.

Känner mig så stressad inombords. Känns som om jag bara vill fly hela tiden. Idag fick jag välsignelsen. Det var fint. Ska ta mig ut och springa nu så jag blir trött... så får jag hoppas på en god natts sömn.

Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0