Rastlös

Det kryper i hela kroppen. Jag har svårt att vara still. Att vara still innebär att tankarna ramlar över mig och jag hamnar i någon sorts ångest. Så har det alltid varit. Geografisk flykt är vad jag sysslar med. Jag försöker fly från mig själv genom att hela tiden vara i farten. Jag är överallt. Och ingenstans får jag ro. När jag är här... vill jag vara där. När jag är där... vill jag vara här.

Idag har jag farit och flängt hela dagen. När jag nu kommit hem vill jag bara bort igen. Jag vet att det är bra för mig att inte göra någonting, både fysiskt och psykiskt. Jag behöver vila som alla andra, men det är svårt. Om bara mina demoner kunde försvinna skulle det vara lättare att bara vara, men det är något som jag får leva med just nu. Dem finns där... hela tiden. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0