Tillit

Jag tror jag kanske har träffat en person som jag litar fullt ut på. Jag tror jag hittat en person som fått veta det mesta om mig. Inte allt, men det mesta. Den personen dömer mig inte. Den personen visar mig kärlek. Kärlek på ett vänskapligt vis. Jag får tillåtelse att skratta, gråta, vara liten, vara stor... vara mig själv. Den personen är oerhört viktig för mig. Min livlina i allt det svåra.

Tänk att jag hittat en sådan person. Jag trodde inte dem fanns. Inte någonstans. Alla jag tidigare mött har svikit på ett eller annat sätt. Sårat, skändat och lämnat mig. Den här personen gör inte det.... för det är lovat. Och löften håller man.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0